دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 تأثیر مدیریت رسانه بر اخلاق سازمانی

قسمتی از متن پایان نامه :

انواع رسانه

با در نظر داشتن گسترش روزافزون فناوری در دنیا، تعدد رسانه‏ها مداوما رو به گسترش می باشد که در دسته‏بندی و گروههای گوناگونی قرار می‏گیرند که مانند می‏توان به گروههای زیر تصریح نمود:

  • رسانه‌های نوشتاری مانند مطبوعات، کتاب و مجلات.
  • رسانه‌های شنیداری مانند مانند رادیو.
  • رسانه‌های دیداری مانند تلویزیون، سینما، اینترنت.
  • رسانه‏های ابزاری مانند مانند اعلامیه، بروشور، تابلوی اعلانات، کاتالوگ، پوستر، تراکت، پلاکارد، آرم، لوگو، فیلم‌های تبلیغی، فیلم کوتاه و بلند، سخنرانی، همایش و تئاتر.
  • رسانه‏های نهادی یا گروهی همچون روابط عمومی‏ها، شرکت‏های انتشاراتی، بنیادهای سینمایی. رسانه‏های فرانهادی همچون خبرگزاری‏ها، دفاتر روابط بین‏الملل، کارتل‌ها، بنگاه‏های سخن پراکنی و تراست‏های خبری، شرکت‏های چند ملیتی سازه، فیلم‌های سینمایی، شبکه‏های ماهواره‌ای.

تمرکز ما در بحث رسانه در این نوشتار، اینترنت می‌باشد که به عنوان یک رسانه‌ی موج سومی مطرح می‌باشد. اینترنت به دلیل اینکه نسبت به سایر رسانه‌ها طیف مخاطب بیشتری را شامل می گردد دارای اهمیت و تبعات و نتایج آن نیز قابل تامل بیشتری می‌باشد.

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

1-1-           اهداف پژوهش

الف)هدف اصلی

مطالعه اختلال یا عدم اختلال مدیریت رسانه بر اخلاق سازمانی

ب)اهداف فرعی

1- مطالعه اختلال یا عدم اختلال مدیریت رسانه بر عفت
شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

2- مطالعه اختلال یا عدم اختلال مدیریت رسانه بر اعتماد 3-مطالعه اختلال یا عدم اختلال مدیریت رسانه بر حریم خصوصی

4- مطالعه ارتباط بین عفت و اعتماد

5- مطالعه ارتباط بین عفت و حریم خصوصی

6- مطالعه ارتباط بین اعتماد و حریم خصوصی

تأثیر مدیریت رسانه بر اخلاق سازمانی

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :  تأثیر مدیریت رسانه بر اخلاق سازمانی با فرمت ورد

سایت منبع